Podcast 08 – Cyberpunk 2077 – co robią architekci w grach komputerowych? – Jula Arendt

utworzone przez | maj 28, 2021 | Podcast

Jula zaangażowana była w tworzenie największego miasta w grach – Night City do Cyberpunk 2077. Studiowała Architekturę i Urbanistykę i po kilku latach pracy w biurze projektowym wskoczyła do świata projektowania budynków w grach. Jak mówi – to miała być krótka przygoda. Z jednym się nie pomyliła – po wielu latach to nadal jest przygoda! Jeśli interesuje Cię nieograniczone legislacjami tworzenie, wyżywanie się artystyczne i robienie fajnych rzeczy, które docierają do milionów – koniecznie musisz posłuchać mojej rozmowy z Julą Arendt!

Materiały dodatkowe:

Literatura ( kolejność  nieprzypadkowa, od najlepszej dla osoby początkującej do tych bardziej „wgryzionych”:

1.A Theory of Fun for Game DesignBook by Raph Koster

2.The Art of Game Design. Jesse Schell

3.100 principles of Game Design. Wendy Despain

4. Level UP. Scott Rogers

5.Game design, theory & practice. Richard Rouse III

6.Level design for games, Phil Co

7.Fundamentals od game design. Ernest Adams

Dodatkowo polecam również:

-Opowiadanie obrazem. Bruce Block

-Ujecia mistrzow , vol1 vol 2. Christopher Kenworthy


Linki do najważniejszych według Juli materiałów:

https://books.google.ie/books/about/Theory_of_Fun_for_Game_Design.html?id=3TAKAgAAQBAJ&printsec=frontcover&source=kp_read_button&redir_esc=y
https://books.google.ie/books/about/The_Art_of_Game_Design.html?id=ZHfMBQAAQBAJ&printsec=frontcover&source=kp_read_button&redir_esc=y
https://books.google.ie/books/about/Level_Up.html?id=8w_ETFmHrewC&printsec=frontcover&source=kp_read_button&redir_esc=y

Tomasz Bijok

architekt, programista, fotograf, przedsiębiorca

Jako architekt komputacyjny skupiam się na poprawie komfortu użytkownika w budynku, przy użyciu nowych technologii. Blog jest miejscem, w którym dzieję się z Tobą tym, co sam odkrywam.

Dla mnie to również nowa droga, przejdźmy ją wspólnie.

Polecane